- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
І етап Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Початкова освіта»
На виконання наказу Міністерства освіти і науки України про проведення Всеукраїнської студентської олімпіади 2010/2011 навчального року (Наказ МОН № 1190 від 02.12.2010 року) на факультеті початкового навчання 15-16 лютого 2011 року відбудеться І етап Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Початкова освіта» серед студентів 5-6 курсів.
І етап Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Початкова освіта» проходитиме у три тури.
І тур – виконання тестових завдань з педагогіки та фахових методик.
ІІ тур – творче виконання завдання-експромту.
ІІІ тур – проведення фрагмента уроку (на вибір) для учнів початкової школи.
З метою забезпечення об’єктивного оцінювання рівня сформованості у студентів компетенцій з педагогіки та фахових методик пропонується бальна шкала, яка побудована за принципом урахування типу завдань та особистих досягнень виконавця.
І тур – виконання тестових завдань з педагогіки та фахових методик. Тести відкритого та закритого типу оцінюються 1-єю одиницею кожне. Критерієм визначення досягнень студента-виконавця є правильність знань. Загальна кількість балів за І тур – 70 балів.
Оцінка «1 бал» - відповідь правильна.
Оцінка «0 балів» - відповідь відсутня або неправильна.
ІІ тур – творче виконання завдання-експромту. Критерії оцінювання творчого виконання завдання-експромту: уміння виявити проблему, аргументувати власні оціночні судження, висвітлення наукового підходу до визначеної проблеми, володіння термінологією, культура мовлення, педагогічна майстерність, володіння увагою аудиторії. Оцінюється в 10 балів.
ІІІ тур – проведення фрагмента уроку (на вибір) для учнів початкової школи. Проведення фрагмента уроку (на вибір) для учнів початкової школи оцінюється у 20 балів. Критерії оцінювання: високий рівень наукової підготовки, педагогічний такт і культура мовлення, вміння організувати роботу на уроці, викликати інтерес до предмета, володіти емоційністю викладу.