АДАПТАЦІЯ СТУДЕНТІВ ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО УМОВ ВНЗ

Слухачі магістратури факультету початкової освіти та філології презентували результати дослідження стану адаптації студентів першого курсу.

Для обговорення стану адаптації студентів першого курсу долучились психологи, куратори груп, старости груп першого курсу.

Дослідження слухачів магістратури дають змогу констатувати, що психодіагностика адаптаційних можливостей студентів першого року навчання дуже важлива, тому що дезадаптація може позначитися погіршенням роботи пізнавальної сфери, змінами в емоційно-почуттєвій сфері.

Для діагностування труднощів і з'ясування стану адаптації першокурсників студенти груп МПО-81 Божек М.-М., Катрич В., Кондратюк В., Любенчук К., Любченко Б., Медеубаєва В., Шеремета О., Яцкова І., Ященко І. провели соціально-психологічне дослідження.

Як зазначили Божек М.-М., Медеубаєва В., Любенчук К., від того, які механізми пристосування та життєдіяльності в нових умовах будуть обрані і закріплені особистістю, залежить стиль і результативність майбутньої професійної самореалізації людини. Тому зазначені вище завдання і напрями роботи куратора, викладачів, активу груп  були  конкретизовані розглядом основних психологічних проблем адаптації, що їх переживають першокурсники.

© 2022 Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
29013, м.Хмельницький, вул.Проскурівського підпілля, 139
(0382) 79-53-55