- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
Круглий стіл «Психологічні особливості дітей, що перебувають в будинках дитячого типу та школах-інтернатах»
24 листопада 2016 року викладачі кафедри педагогіки провели круглий стіл на тему «Психологічні особливості дітей, що перебувають в будинках дитячого типу та школах-інтернатах». Організатори заходу – кандидат педагогічних наук, доцент О.Р. Поляновська та студенти групи ПП-21 б факультету початкової освіти та філології Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії.
Ольга Романівна наголосила на тому, за численні педагогічні та психологічні дослідження доводять, що діти, які виховуються у спеціалізованих закладах для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, досить помітно відрізняються від своїх ровесників, котрі виховуються в сім’ях. При чому діти, які виховуються у інтернатних закладах, не гірші і не кращі від тих, хто виховується в сім’ях – вони просто інші. У ході круглого столу учасники спробували з’ясувати, які вони, що відчувають, чого потребують та ін.
На заході мали місце виступи таких студентів:
- Бойко Катерина. Основні психологічні особливості дітей, що перебувають в інтернатних закладах
2. Яцків Галина. Вплив деривації на психічний розвиток вихованців шкіл-інтернатів
3. Селезньова Богданна. Особливості формування гендерної ідентичності вихованців шкіл-інтернатів
4. Шатаєва Катерина. Формування психосексуальної культури вихованців інтернатних закладів.
5. Богач Марія. Підготовка вихованців шкіл-інтернатів до самостійного життя з нами поділиться.
6. Логвін Юлія. Розвиток соціально-побутового орієнтування в умовах закладів інтернатного типу.
7. Хом’як Анна. Патології у фізичному і психічному розвитку вихованців дитячих будинків та шкіл-інтернатів.
В обговоренні питань круглого столу брали участь викладачі кафедри педагогіки Сівак Н.А., Дудчак Г.І., Чернюк С.В. та працівники відділу практики Казакова Н.В. і Цегельник Т.М.