Співпраця кафедри педагогіки ХГПА та кафедри початкової та дошкільної освіти Львівського національного університету ім. І.Франка

У рамках співпраці кафедри педагогіки Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії і кафедри початкової та дошкільної освіти Львівського національного університету ім. І.Франка 14 грудня 2020 року доцент кафедри педагогіки Казакова Н.В. брала участь у підсумковому занятті з вивчення навчальної дисципліни (вільного вибору студента) «Цивілізаційні виклики і Нова українська школа» у Львівському національному університеті ім. І.Франка.  Асистент кафедри початкової та дошкільної освіти Ігор Бущак організував заняття у формі панельної дискусії на тему «Особливості впровадження реформ освіти. Приклад НУШ».

Завідувач кафедри початкової та дошкільної освіти Львівського національного університету ім. І.Франка Мачинська Н.І., завідувач виробничої практики Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії Казакова Н.В., директор Золочівської школи радості Сухецька Я. та вчитель НУШ Завальнюк Г.  у  своїх виступах ознайомили усіх з практичним досвідом у закладах освіти. Зокрема, Казакова Н.В. висвітлила особливості практичної підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 013 Початкова освіта у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії

Учасники панельної дискусії відповіли на такі запитання студентів щодо реалізації реформ освіти, зокрема Концепції НУШ:

- Як  проявляється більша свобода дій у вчителя НУШ на практиці?

- Чи існує ризик, що реформа нової освіти матиме лише формальне впровадження, тобто, тільки «косметичні» зміни, а сама якість навчання не зміниться?

- Чому і як можна пояснити те, що теми інтеграції знань і методи  навчання ще не стали  пріоритетом у вчителів початкової школи?

- Застосування формувального оцінювання в НУШ – це чудово, відбувається вербальне оцінювання, але часто трапляється так, що батьки не бачать оцінок і просто не розуміють який рівень знань є у дитини та чи вона справляється із поданими завданнями. Що ж треба робити в такому випадку? Які шляхи вирішення такої проблеми?

- Як впровадити в масове використання новий інструмент для педагогів - формувальне оцінювання?

Як ви вважаєте чи була проведена належним чином підготовка вчителів до навчання у НУШ? Чи можливо деякі вчителі не розуміють всієї сутності цієї реформи?

© 2022 Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
29013, м.Хмельницький, вул.Проскурівського підпілля, 139
(0382) 79-53-55