- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
Співпраця кафедри педагогіки ХГПА та кафедри початкової та дошкільної освіти Львівського національного університету ім. І.Франка
У рамках співпраці кафедри педагогіки Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії і кафедри початкової та дошкільної освіти Львівського національного університету ім. І.Франка 14 грудня 2020 року доцент кафедри педагогіки Казакова Н.В. брала участь у підсумковому занятті з вивчення навчальної дисципліни (вільного вибору студента) «Цивілізаційні виклики і Нова українська школа» у Львівському національному університеті ім. І.Франка. Асистент кафедри початкової та дошкільної освіти Ігор Бущак організував заняття у формі панельної дискусії на тему «Особливості впровадження реформ освіти. Приклад НУШ».
Завідувач кафедри початкової та дошкільної освіти Львівського національного університету ім. І.Франка Мачинська Н.І., завідувач виробничої практики Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії Казакова Н.В., директор Золочівської школи радості Сухецька Я. та вчитель НУШ Завальнюк Г. у своїх виступах ознайомили усіх з практичним досвідом у закладах освіти. Зокрема, Казакова Н.В. висвітлила особливості практичної підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 013 Початкова освіта у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії
Учасники панельної дискусії відповіли на такі запитання студентів щодо реалізації реформ освіти, зокрема Концепції НУШ:
- Як проявляється більша свобода дій у вчителя НУШ на практиці?
- Чи існує ризик, що реформа нової освіти матиме лише формальне впровадження, тобто, тільки «косметичні» зміни, а сама якість навчання не зміниться?
- Чому і як можна пояснити те, що теми інтеграції знань і методи навчання ще не стали пріоритетом у вчителів початкової школи?
- Застосування формувального оцінювання в НУШ – це чудово, відбувається вербальне оцінювання, але часто трапляється так, що батьки не бачать оцінок і просто не розуміють який рівень знань є у дитини та чи вона справляється із поданими завданнями. Що ж треба робити в такому випадку? Які шляхи вирішення такої проблеми?
- Як впровадити в масове використання новий інструмент для педагогів - формувальне оцінювання?
Як ви вважаєте чи була проведена належним чином підготовка вчителів до навчання у НУШ? Чи можливо деякі вчителі не розуміють всієї сутності цієї реформи?