- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
Науково-методичний семінар “Наукові підходи моніторингу якості дошкільної освіти”
Науково-методичний семінар “Наукові підходи моніторингу якості дошкільної освіти” проведено професорсько-викладацьким складом кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик під керівництвом доктора педагогічних наук Л.В. Зданевич для вихователів-методистів ДНЗ м. Хмельницького 21 листопада 2014 року на базі дошкільного навчального закладу №35 “Чебурашка”.
Активну участь у семінарі взяли Бродовська А.М., Зданевич Л.В., Кіт Г.І., Машкіна Л.А., Павлушкіна О.В., Пісоцька Л.С., Сергеєва З.П., Савченко М.С., Софіян Л.Г.
Зданевич Л.В., яка вела науково-методичний семінар, дала характеристику основних дефініцій означеної проблеми з використанням узагальнених схем мультимедійного супроводу. Зокрема, акцентовано увагу на понятті моніторингу, освітнього моніторингу, якості дошкільної освіти на основі досліджень різних науковців, а також на відмінностях між моніторингом і педагогічною діагностикою. Нею визначено основні проблеми в оцінці якості дошкільної освіти.
Наукові проблеми експертної оцінки інноваційної діяльності вихователя ДНЗ знайшли відображення у виступі Машкіної Л.А. Нею розкрито педагогічний аналіз діяльності вихователя, показники інноваційного потенціалу педагогічного колективу. До уваги слухачів семінару представлено картку контролю за інноваційною діяльністю педагогів ДНЗ.
Павлушкіна О.В., використовуючи наукові дослідження М.Єфименка та інших науковців, підкреслила, що метою моніторингу є вивчення стану реалізації завдань Базового компонента дошкільної освіти стосовно формування здоров’язберігаючої компетентності. Окрім того, вона порадила використовувати формулу обчислення моторної щільності занять і середні показники пульсу в дошкільників у стані спокою.
Питання моніторингу екологічної освіти розглядалось у виступі Бродовської А.М. Нею відзначено мету, методи виявлення знань дошкільників про екосистеми, а також розглянуто рівні розвитку дітей з екологічної освіти.
Савченко М.С. поділилася власними науковими досягненнями з проблеми моніторингу гендерної вихованості дошкільників. Нею представлено модель гендерного виховання, яка включає гендерну вихованість і методики її моніторингу.
Сергеєва З.П. зупинилася на питанні експертизи заняття з навчання розвитку мови (за дослідженнями К.Крутій) і представила узагальнену картку обстеження рівня мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку.
Кіт Г.І. запропонувала моніторингову експертизу логіко-математичного розвитку дошкільників на основі змісту Базового компоненту дошкільної освіти. До уваги подано цікавий практичний матеріал.
Моніторинг професійної діяльності вихователя дітей дошкільного віку розкрито у виступі Пісоцької Л.С. До уваги учасників семінару подано систему вивчення особистісних якостей педагога і його комунікативної та педагогічної діяльності. Звернено увагу на професіограму вихователя та її самоаналіз вихователями. Запропоновано анкети, тести для оцінки рівня фахової навченості вихователя.
Учасники семінару підвели підсумки роботи і ухвалили продовжувати вивчати і обговорювати проблему за конкретними компетенціями дошкільників.