- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
Театралізована діяльність як засіб розвитку творчими здібностями дітей
30 вересня 2015 р. відбулося друге засідання Школи вищої педагогічної майстерності «Театралізована діяльність як засіб розвитку творчими здібностями дітей».
З вітальним словом учасникам школи розпочала засідання методист НМЦ дошкільної, початкової, спеціальної та інклюзивної освіти ХОІППО Дарченко Л.В.
Особливості зародження у дітей дошкільного віку паростків акторської майстерності проаналізувала кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик Онофрійчук Л.О.
Про організацію додаткових освітніх послуг в ДНЗ та вимоги до гурткової роботи розкрила завідувач ХДНЗ № 8 «Малятко» Денисова О.А.
Зміст системи роботи щодо здійснення особистісно-орієнтованого підходу до кожної дитини з метою забезпечення розвитку її творчого потенціалу у театралізованій роботи висвітлила вихователь-методист ХДНЗ № 8 «Малятко» Криськова І.А.
Найцікавішим моментом ІІ заняття був практичний блок, а саме прем’єра авторської казки «Гордість ведмежати» (автор: музичний керівник ДНЗ № 8 Іваненко Оксана Петрівна).
Юні актори (вихованці групи № 3 «Веселка») із задоволенням виконували ролі. Виразність мови, сила голосу, інтонації, жести, міміка маленьких акторів викликали шквал оплесків та позитивних емоцій у кожного із глядачів. «Браво!», «Молодці!», «Супер!» ще довго лунало після закінчення вистави.
Педагогічний колектив, батьківська громада, адміністрація закладу доклали максиму зусиль щодо оформлення у сучасному стилі декорацій, реквізиту, костюмів акторів.
Варто пам'ятати: особливо добрий ефект є від того, коли творчий педагог, педагог-новатор не залишається на самоті зі своїми ідеями і надбаннями; він не лише розповідає про свої досягнення, демонструє їх, ділиться ними, а й спонукає своїх колег та залучає їх до спільного творчого пошуку, передає свій досвід роботи для активного використання у своєму та інших педагогічних колективах; творчий вихователь ніколи не буде сліпо списувати, а вдумливо генерувати свої ідеї у розв'язанні даної проблеми.