Бізіборд створили нині ми для розвитку дитини

Під час вивчення теми «Предметно-розвивальне середовище у закладі дошкільної освіти» студенти групи ДО-12 (старший викладач Павлушкіна О.В., дисципліна «Вступ до спеціальності») презентували виготовлені власними руками бізіборди для збагачення розвивального середовища у закладі дошкільної освіти.

Усі діти полюбляють натискати на кнопки, відкривати замочки, клацати засувами тощо. Часто батьки й педагоги забороняють їм це робити, турбуючись про дитячу безпеку. То чому б не дати дітям можливість погратися з такими бажаними забавками, але в безпечний спосіб? Тут стане в пригоді бізіборд, або розвивальна дошка, оснащена різноманітними предметами, які можуть пересуватися, обертатися, пищати чи видавати інші звуки, блимати тощо. По суті, це дошка, на яку кріпляться всякі привабливі для дитини дрібнички. Підійде все, що можна вертіти, крутити і клацати: різні замочки, кнопки, гачки, рахівниці, валики, тумблери.

Корисність цієї іграшки переоцінити неможливо:

  • розвиває дрібну моторику, логіку і мислення;
  • сприяє вивченню різних кольорів;
  • формує причинно-наслідкові зв'язки;
  • сприяє вивченню цифр, рахунку, часу;
  • розвиває самостійність і пізнавальну активність;
  • сприяє розвитку довільності (уміння грати за правилами й виконувати інструкції).

Цікаво, що для виготовлення бізіборду не потрібно ніяких креслень і схем. За основу підійде будь-яка дошка або дверцята старої шафи.

Студенти групи виявили свої креативні здібності і наповнили бізіборди різноманітним матеріалом, який зацікавить маленькі пальчики: меблеві коліщатка різних діаметрів, що обертаються і стаціонарні; валики різного призначення; петлі і замочки; шнурівки; диск від старого телефону, що крутиться; липучки; ліхтарики; дзвіночки; дверні ручки; рахівниці; тумблери або просто вимикачі та ін

У процесі виготовлення бізібордів студенти дотримувались вимог до  їх художнього оформлення: як і все предметно середовище, їх необхідно створювати за законами краси, дбаючи про  яскравість, привабливість. У процесі виконання творчого завдання першокурсники виявили естетичний смак, вміння комбінувати, конструктивні здібності, творчість.

© 2022 Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
29013, м.Хмельницький, вул.Проскурівського підпілля, 139
(0382) 79-53-55