- Новини
- Структура
- Підрозділи
- Наукова робота
- Науковий відділ
- Новини
- Конференції
- Аспірантура та докторантура
- Наукове товариство
- Фахове видання
- Вчена рада
- Наукова співпраця
- Наукові школи
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- 2023-2024 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.010
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.011
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.012
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.013
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.014
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.015
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.016
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.017
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.018
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.019
- 2021 рік
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.001
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.002
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.003
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.004
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.005
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.006
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.007
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.008
- Спеціалізована вчена рада ДФ 70.145.009
- Нормативно-правова база
- 2023-2024 рік
- Cпеціалізована вчена рада Д 70.145.01
- Спеціалізовані вчені ради PhD
- Стажування за кордоном
- Підвищення кваліфікації
- Відкритий доступ до міжнародних журналів
- Академічна доброчесність
- Виховна робота
- Навчальна робота
- Психологічна служба
- Міжнародна діяльність
- Охорона праці
- Студентська рада
- Бібліотека
- Центр кар'єри, працевлаштування та профорієнтації
- Проекти
- Профспілка
- Рішення вченої ради
- Забезпечення якості вищої освіти
- Співпраця з ЗВО України та зарубіжжя
- Наукова робота
- Факультети
- Студенту
- AБІТУРІЄНТУ ↓
- Про приймальну комісію
- Контакти приймальної комісії
- Правила прийому
- Строки прийому документів – 2023 рік
- Вартість навчання – 2023 рік
- Регіональне замовлення
- Перелік документів для вступу
- Реєстрація на ЄВІ / ЄФВВ
- Мотиваційний лист
- Перелік спеціальностей
- Програми співбесід, фахових вступних випробувань, творчих конкурсів – 2023 рік
- Рейтингові списки вступників
- Списки рекомендованих до зарахування
- Накази про зарахування
- Вступ за ваучером
- Особливі умови вступу
- Публічна інформація
- Контакти
Бізіборд створили нині ми для розвитку дитини
Під час вивчення теми «Предметно-розвивальне середовище у закладі дошкільної освіти» студенти групи ДО-12 (старший викладач Павлушкіна О.В., дисципліна «Вступ до спеціальності») презентували виготовлені власними руками бізіборди для збагачення розвивального середовища у закладі дошкільної освіти.
Усі діти полюбляють натискати на кнопки, відкривати замочки, клацати засувами тощо. Часто батьки й педагоги забороняють їм це робити, турбуючись про дитячу безпеку. То чому б не дати дітям можливість погратися з такими бажаними забавками, але в безпечний спосіб? Тут стане в пригоді бізіборд, або розвивальна дошка, оснащена різноманітними предметами, які можуть пересуватися, обертатися, пищати чи видавати інші звуки, блимати тощо. По суті, це дошка, на яку кріпляться всякі привабливі для дитини дрібнички. Підійде все, що можна вертіти, крутити і клацати: різні замочки, кнопки, гачки, рахівниці, валики, тумблери.
Корисність цієї іграшки переоцінити неможливо:
- розвиває дрібну моторику, логіку і мислення;
- сприяє вивченню різних кольорів;
- формує причинно-наслідкові зв'язки;
- сприяє вивченню цифр, рахунку, часу;
- розвиває самостійність і пізнавальну активність;
- сприяє розвитку довільності (уміння грати за правилами й виконувати інструкції).
Цікаво, що для виготовлення бізіборду не потрібно ніяких креслень і схем. За основу підійде будь-яка дошка або дверцята старої шафи.
Студенти групи виявили свої креативні здібності і наповнили бізіборди різноманітним матеріалом, який зацікавить маленькі пальчики: меблеві коліщатка різних діаметрів, що обертаються і стаціонарні; валики різного призначення; петлі і замочки; шнурівки; диск від старого телефону, що крутиться; липучки; ліхтарики; дзвіночки; дверні ручки; рахівниці; тумблери або просто вимикачі та ін.
У процесі виготовлення бізібордів студенти дотримувались вимог до їх художнього оформлення: як і все предметно середовище, їх необхідно створювати за законами краси, дбаючи про яскравість, привабливість. У процесі виконання творчого завдання першокурсники виявили естетичний смак, вміння комбінувати, конструктивні здібності, творчість.